بدویین میخوام این پست نظرش زیاد باشه تورو خدا شما کدوم تیمو دوست دارین.من که تراکتورسازی .راستی یه چیزی بگم باورتون نمیشه من همین الان دوتا چیز کشف کردم اولیش اینکه بازیکنا و سرمربی تراکتور تو برج ما هستن.باورتون نمشه بپرسین خودم دیدمشون تو برج ماهستم یعنیبرج رشدیه تو شهرک رشدیه تبریز.امیدوارم موفق بشن.دومیش هم اینکه عبدالرضا اکبری رو میشناین ؟ اون فامیل ماست یعنی پسر عموی زن عموم هست.بچه ها خواهش می کنم جواب بدین و اسمتیم مورد علاقتونو بگین و دبراشیه شعار بگین.

شعار ما تراکتوریا اینه

یاشاسین آذربایجان         یاشاسین تراختور

ویا

آذربایجان دیارمز            تراختور افتخارمز

من تازه قدر تیممو فهمیدم برای موفقیت با بازی ذوب آهن همه وینکسی ها دعا کنن

آمین



نظرات شما عزیزان:

عسل استلا
ساعت17:55---4 بهمن 1391
چطوری گوگولیپاسخ نرمین استلا:خوبم گوگولی

عسل استلا
ساعت18:28---3 بهمن 1391
سلام نرمین من 20 شدم من هم طرف دار تیم تراکتور هستم راستشو بخواهی من یک رگم ترکه ما ماله تبریز هستم من ترکی بلدم حرف بزنم تو هم که توش استادی

یاشاسین آذرباجانینپاسخ نرمین استلا:وای از خوشحالی واقعا غش کردم.خیلی ممنون از این پیامت....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط نرمین فتحی در سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 16:18 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت